پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
میکروفون - بلندگو - خطابه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) خرم آباد از برگزاری کارگاه فن بیان و خطابه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی فن خطابه با تدریس و آموزش حجت الاسلام ابراهیمی از مدرسان حوزه، با هدف ارتقای دانش و آگاهی روز مبلغان، به مدت دو هفته در مدرسه امیرالمومنین(ع) خرم آباد برگزار شد.

وی با بیان این که تسلط طلاب به فن بیان و خطابه از ضروریات طلبگی و تبلیغ است، تصریح کرد: اگر طلبه به اصول و محورهای تبلیغی تسلط کافی داشته باشد، بهتر می تواند در آگاهی رساندن به جامعه تبلیغی خود موثر باشد و به عبارتی تبلیغی کارآمدتر و منسجم تر را در منبر خود به مخاطبان ارائه خواهد داد.

حجت الاسلام صدری با اشاره به این که امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و دسترسی آسان جوانان به وسایل ارتباطی اینترنتی و فضای مجاری، بسیاری از شبهات دینی و فرهنگی در ذهن آنان به وجود می آید، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با شناسایی این شبهات و آموزش راهکارهای مقابله با آنها، تلاش کنند پاسخگوی شبهات جوانان در ابعاد گوناگون باشند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد با بیان این که در برنامه صبحگاهی و عصرگاهی این مدرسه هر روز دو نفر از طلاب به ارائه سخنرانی می پردازند، گفت: این برنامه با هدف نهادینه کردن تبلیغ و همچنین تمرین برای بالا بردن فن خطابه طلاب اجرا می شود و تاپایان سال تحصیلی ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha