چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 363345
۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
محمد کلاه کج

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خوزستان از سنجش سلامت ۳۹۸ نفر از طلاب جدیدالورود مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام کلاه کج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، با اعلام این خبر بیان کرد: در شهریور ماه امسال، دوره «میثاق طلبگی» با حضور طلاب جدیدالورود استان خوزستان در قم برگزار و همزمان با این دوره با همکاری مرکز خدمات قم، نمونه‌گیری پزشکی از طلاب انجام شد.

وی بیان کرد: پس از بازگشت از شهر مقدس قم، نمونه‌گیری پزشکی از طلاب مدارس سفیران هدایت در شهرستان‌های اهواز، امیدیه و اندیمشک و طلابی که در این دوره حضور نداشتند، صورت گرفت.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان ادامه داد: پس از انجام آزمایش‌ها و مشخص شدن نتایج، معاینات پزشکی طلاب در آبان ماه و بعد از روز عاشورا آغاز و تا پایان آبان ماه به طول انجامید.
وی ابراز داشت: به علت بعد مسافت شهرستان های استان و مشکل رفت و آمد طلاب به شهر اهواز، با حضور پزشک معالج طرف قرارداد با مرکز خدمات و معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات استان، در 31 مدرسه علمیه در سطح استان، معاینات طلاب انجام و در مدارس علمیه شهرهای دزفول، شوشتر، اندیمشک ، شوش و الوان این طرح توسط نمایندگی مرکز خدمات دزفول اجرا شد.
حجت الاسلام کلاه‌کج با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: دسترسی به بانک اطلاعاتی در زمینه بهداشت و سلامت، ارتقای سطح سلامت جامعه هدف از جمله اهداف اجرای این طرح است و پس از اعلام نتایج معاینات، برای طلاب جدیدالورود پرونده پذیرشی صادر می شود.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha