جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ دوره های آموزشی کوتاه مدت ویژه طلاب خواهر و خانواده های روحانیون، از سوی مرکز آموزشی طوبی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوره های آموزشی کوتاه مدت شامل «دوره شش ماهه تربیت مربی معارف اسلامی با گرایش کودکان و نوجوانان؛ با تأکید بر روش های آموزش مفاهیم قرآنی به نسل جوان»، «دوره شش ماهه تربیت مربی معارف اسلامی با گرایش نقد وهابیت؛ همراه با آموزش اصول و مبانی نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت»، «دوره عمومی زبان عربی معاصر، با متد CLT ارتباط محور» و «دوره عمومی زبان انگلیسی؛ با متد CLT ارتباط محور و به صورت فشرده» می باشد .

بر اساس این گزارش، آزمون تعیین سطح دوره های زبان  26 آذر برگزار و شروع دوره ها اول دی ماه 94 خواهد بود. این گزارش می افزاید: «حضور اساتید توانمند حوزه و دانشگاه»، «برگزاری دوره ها در فضای متناسب مذهبی و اختصاصی برای خواهران»، «برخورداری از تخفیف شهریه دوره ها»، «اعطای گواهینامۀ دانش آموختگی (و عضویت دانش آموختگان در حلقه های تربیت مبلغ و محقق)»، «بهره مندی از کتابخانۀ مجهز و مستقل ویژۀ خواهران» و «بهره مندی از امکانات مهد کودک» از مزایای شرکت در این دوره هاست.

گفتنی است، طلاب خواهر برای ثبت نام می توانند از طریق شبکه معالم به نشانی اینترنتی maalem.ir  اقدام کرده و یا به مرکز آموزشی طوبی به آدرس مشهد، خیابان شهید اندرزگو، اندرزگو12  مراجعه و یا با شماره 32236336  تماس حاصل نمایند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha