جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست معاونان حوزه خواهران یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه، تربیت طلاب پژوهشگر را از اولویت های حوزه خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در نشست معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد با تبریک هفته پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه، خواستار اجرای برنامه های مناسب در راستای افزایش توان پژوهشی طلاب شد.

وی، هدف از برگزاری این گونه نشست ها و جلسات را ارتقاء بهره وری در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به حوزه، طلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به کثرت مدارس علمیه خواهران استان و طلاب در حال تحصیل و در آستانه فارغ التحصیلی، معاونت پژوهش برای افزایش مقالات تولیدی و پژوهشی و ارتقاء بار علمی پایان نامه ها و تألیفات طلاب از نظر کمی و کیفی تلاش نماید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به اجرای طرح کوثر با هدف مشاوره و آموزش معارف اسلامی اشاره کرد و گفت : این طرح ویژه خانواده طلاب و روحانیون در سطح استان برگزار می شود که مدیریت حوزه خواهران استان، تأمین تعدادی از اساتید طرح را عهده دار شده و خوشبختانه تعداد زیادی از بانوان مبلغه در سطح استان توانایی اداره و تدریس در این طرح را دارند.

حجت لااسلام کارگر شورکی همچنین به ارائه گزارشی از اجلاس سراسری مدیران استان ها و مدارس علمیه خواهران کشور که در قم برگزار شده بود، پرداخت.

در این جلسه همچنین پیرامون برگزاری همایش آموزش ضمن خدمت مربیان پرورشی خواهر مدارس آموزش و پرورش استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha