شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تنکابن

حوزه/ امام جمعه تنکابن گفت: امروز دشمن با قرار دادن برنامه های فاسد اخلاقی- رفتار ی در فضای مجازی و ماهواره ها سعی می کند جوانان ما را به سمت خود کشیده و آنان را دچار بحران های اخلاقی و شخصیتی نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به همت مدیریت و معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهرا(س) تنکابن (شیرود)، طرح گفتمان و اندیشه جوان با محور بصیرت و دشمن شناسی همراه با جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه و حجت الاسلام صادقی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن ویژه کادر و طلاب برگزار گردید.

حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان تنکابن در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر دشمن از تمام قدرت و امکانات خود در جهت پیشبرد اهداف شوم و شیطانی خویش در جوامع اسلامی بخصوص کشور ایران استفاده می نماید؛ همچنین با قرار دادن سرگرمی ها و بازی هایی چون کلش آف کلنز ، سعی در پر نمودن اوقات خانواده های ایرانی کرده،  تا زمانی را که والدین باید در کنار فرزندان خود به تربیت و راهنمایی و ارشاد آنان بپردازند و از پیشرفت های اخلاقی و دینی و علمی فرزندانش با خبر شوند، با این بازیها پر نموده و روز به روز از حال یکدیگر غافل و از هم دور گردند.

وی افزود: دشمن به این کار بسنده نکرده است؛ بلکه با قرار دادن برنامه های فاسد اخلاقی- رفتار ی در فضای مجازی، ماهواره ها و ...، سعی می کند جوانان ما را به سمت خود کشیده و آنان را دچار بحران های اخلاقی و شخصیتی نماید.

امام جمعه تنکابن در ادامه تاکید نمود: دشمن  برای نخبگان کشور نیز برنامه ریزی کرده است؛ در گذشته با ایجاد امتیازاتی چون بورسیه تحصیلی، نخبگان  را به امید کسب این امتیاز و برخورداری از امکانات بیشتر تحصیلی و زندگی ،راهی دیار غربت می کرد؛ و در حال حاضر نیز با فراهم نمودن تمام امکانات رفاهی برای نخبگان و خانواده هایشان از آنان برای پیشبرد اهداف علمی و پزشکی خویش استفاده می نماید؛ به گونه ای که وقتی اخبار جهان را رصد کرده، مشاهده  می کنیم پروفسورها و مخترعین بسیاریدر کشورهای اروپایی و غربی، ایرانی می باشند.

وی در ادامه گفت: شما طلاب باید با توجه به شاخصه های دشمن شناسی در فرمایشات مقام معظم رهبری، هوشیار بوده و دشمنان داخلی هر چند در لباس دوست را بشناسید و به مردم آگاهی دهید؛ تا دشمن نتواند از غفلت هایمان در جهت پیشبرد اهداف خویش استفاده نماید.

حجت الاسلام شاهچراغی خاطر نشان نمود: حوزه های علمیه باید همگام و هم صدا با رهبری شجاع جامعه، این انقلاب را به انقلاب حضرت حجت (عج) متصل نموده و بدانند دشمن برای شناسایی رقیبش اول دست دوستی به سوی او دراز می نماید و بعد با شناخت حریف از غفلتش استفاده کرده و فنش را پیاده می کند؛ همان کاری که آمریکا الان با مسئله برجام درکشور ما می خواهد اجرا نماید.

وی در پایان اعلام کرد: با حمایت مردم بیدار ایران و هوشیاری حوزه های علمیه و شجاعت مقام معظم رهبری، آمریکا نمی تواند کاری انجام دهد؛ زیرا ما هیچ وقت این دوستی را که به فرموده حضرت  امام خمینی (ره)، دوستی گرگ و میش است را نخواهیم پذیرفت.

313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha