سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مسیحیت

حوزه/ همزمان با ایام میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) و در آستانه تحویل سال میلادی، ۲۰۸ مطلب پیرامون حضرت عیسی(ع) و مسیحیت در پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت منتشر شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این دانشنامه با 208 مطلب در پنج موضوع «ویژگیهای کلی مسیحیت»، « آموزه های اعتقادی در اسلام و مسیحیت»، « شعائر در اسلام و مسیحیت»، « پیامبراکرم(ص) و مسیحیان» و « حاکمان مسلمان و مسیحیان» اطلاعات ارزشمندی را پیرامون حضرت مسیح(ع) و دین مسیحیت به مخاطبان ارائه می کند.

حجت الاسلام سیدحسن رحمانی افزود: « تاریخ مسیحیت»، « ابعاد اعتقادی مسیحیت»، « ابعاد اخلاقی مسیحیت»، «شعائر و احکام مسیحیت»، «کتاب مقدس مسیحیت»،« فرقه های مسیحی»، « مسیحیت در دنیای امروز» ،« آشنایی با آیین مسیحیت »،« سیمای محمد (ص) در تورات و انجیل»، «در کجای انجیل برای آمدن حضرت محمد (ص) پیش گویی شده است؟» از دیگر روز موضوعات این دانشنامه مناسبتی می باشد.

وی بیان داشت: «چرا در انجیل به نام احمد بشارت داده شده است نه محمد؟»، « تطبیق انجیل برنابا با اناجیل چهارگانه و ارزیابی آن با قرآن در زمینه نبوت»، «وحی در اسلام و مسیحیت»، « عیسی (ع) در اسلام و مسیحیت »، « قرآن و انجیل»، « روح القدس در اسلام و مسیحیت» و «منجی موعود در اسلام و مسیحیت» از دیگرمطالب خواندنی این دانشنامه جدید است.

لازم به ذکر است، برای بهره بیشتر می توان از نشانی اینترنتی ذیل استفاده کرد.

http://www.hawzah.net/fa/subjects/81783

 انتهای پیام   313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha