پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی/ تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش موثر و هدایت‌گر مقام معظم رهبری گفت: دوام، موفقیت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون اصل مترقی ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان،  حجت الاسلام رحمت الله اروجی ضمن تبریک اعیاد ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) و  با اشاره به اینکه نهم دی ماه سالروز حماسه‌ای الهی است، اظهار داشت: اگر چه به فرموده مقام معظم رهبری در قضایای نهم دی ماه عنایت امام حسین(ع) و عاشورا بار دیگر نظام و انقلاب را نجات داد، ولی نباید نقش موثر و تاثیرگذار و هدایت‌گر و راهبردی ناخدای بصیر انقلاب اسلامی در حوادث فتنه سال 88 از نظر پنهان بماند.

وی افزود: مطالعات علمی و راهبردی نظریه پردازان غربی در خصوص جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه منجر شده که آنچه موجب دوام، موفقیت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فوکویاما یکی از نظریه پردازان غربی مکتب تشیع را به پرنده‌ای تشبیه می‌کند که دو بال سرخ و سبز دارد؛ وی بال سرخ آن را شهادت امام حسین(ع) و بال سبز آن را اعتقاد به مهدویت تعبیر می‌کند.

وی در ادامه به دیگر سخنان این نظریه پرداز اشاره کرد و گفت: فوکویاما در ادامه تحلیل های خود می گوید از سال 57، شیعه با دو بال سبز و سرخ خود، زره‌ای رویین تن به نام اصل مترقی ولایت فقیه بر خود پوشانده که به صورت سپری استوار در مقابل شکستن و نابودی این بال‌ها، ایستاده است.

حجت الاسلام اروجی با اشاره به اینکه دشمنان در طول تاریخ در صدد جلوگیری از گسترش تشیّع بوده‌اند، گفت: مشکل آنها با جمهوری اسلامی ایران این است که مدت‌ها برنامه ریزی، عملیات و هزینه می‌کنند ولی اقدامات آنان با تدابیر حکیمانه و گاه با یک سخنرانی رهبر معنوی جمهوری اسلامی، بر باد می‌رود.

وی با اشاره به وقایع فتنه 88 و دلسوزی های مقام معظم رهبری طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ادوار مختلف، با تدابیر حکیمانه و امام گونه و با عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) کشتی انقلاب را مدیریت راهبردی و هدایت کردند.

حجت الاسلام اروجی با اشاره به تقارن دو انتخابات سرنوشت ساز پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات خبرگان رهبری شأن ملی و فراملی و انتخابات مجلس نیز شأن ملی و محلی دارد و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به توطئه های دشمنان، لازم است که همه هوشیار و بصیر باشند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با توجه به شرایط و شکست‌های سهمگینی که در عرصه نبرد سخت، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی متحمل شده است، همه هزینه‌های خودش را از دست رفته می‌داند و لذا به اینکه بتواند در عرصه انتخابات ورود پیدا کند، امیدوار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha