پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه امروز داعش به نام اسلام در حال آدم کشی است، گفت:قطعا آتش داعش دامن بانیان آنرا فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سالک ، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در با تاکید بر هوشیاری علمای اسلام در مقابل توطئه های دشمنان  اظهار داشت: امروز کشورهای اهل سنت هم به این نتیجه رسیده اند که اگر وحدت خود را حفظ نکنند گرفتار جریانات تکفیری و داعشی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وحدت، بیان کرد: از جمله آثار وحدت اسلامی در جهان اسلام تشکیل هسته های مقاومت فرهنگی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  افزود: از جمله موارد تشکیل هسته فرهنگی در جوامع می توان به حزب الله لبنان و مقاوت در فلسطین و حرکت تشیع در نیجریه اشاره کرد این مسئله از آثار وحدت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به اینکه داعشی ها و تکفیری ها به نام اسلام دست به آدم کشی می زنند، تصریح کرد: وحدت مسلمانان با یکدیگر آثار بسیار خوب و صف بندی بسیار قوی در مقابل جریانات جنگ های نیابتی، تکفیری و داعشی به وجود آورده است که اگراین امر با همین روال پیش برود بستر حاکمیت جهان اسلام فراهم خواهد شد.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha