پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام حسن میررحیمی /حج و زیارت یزد

حوزه/ مسئولین به جای تغییر دکوراسیون محل کار خود، شهداء را به یاد آورند که جان خود را برای انقلاب و در راه خدمت به ملت فدا کردند، لذا به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی، امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم سرهنگ حمید ناصری، برادر آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به خلق و گره گشایی از کار مردم از دستورات مورد تأكید قرآن كریم، پیامبر گرامی اسلام(ص) و پیشوایان معصوم(ع)است، گفت: ميمون بن مهران گويد: امام مجتبى عليه السلام در مسجد اعتكاف كرده بود و من نزد حضرت نشسته بودم كه مردى آمد و عرض كرد: اى فرزند رسول خدا(ص) شخصى از من طلب دارد و مى‏خواهد مرا به اين جهت به زندان افكند، امام عليه السلام فرمودند: «بخدا سوگند اكنون ثروتى ندارم كه قرض تو را بپردازم»، آن مرد گفت: شما بيا با او صحبت كن. امام مجتبى عليه السلام كفش خود را پوشيد كه حركت كند. من به امام(ع) عرض كردم: اى فرزند رسول خدا آيا اعتكاف خود را فراموش نمودى؟ حضرت فرمودند: «فراموش نكردم، ولى از پدرم شنيدم كه مى‏ فرمود، پيامبر خدا صلّى اللَّه عليه و آله و سلم فرمودند: هر كس براى برآورده شدن حاجت برادر دينى خود تلاش كند گويا نه هزار سال خدا را عبادت كرده كه روزها را روزه گرفته و شب ها را به نماز ايستاده باشد».  

*مسئولین گره گشای مشکلات مردم باشند

وی خطاب به برخی مسئولین گفت: به جای اینکه در ادارات به فکر تغییر دکوراسیون محل کار خود باشید، شهدا را به یاد آورید که جان خود را برای این انقلاب و مرز و بوم و در راه خدمت به ملت فدا کردند، بنابراین شما هم به جای این فخر فروشی ها، به فکر رفع مشکلات مردم باشید.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد  ادامه داد: اگر امروز نمایندگان جمهوری اسلامی، پرصلابت تر از همیشه در برابر 5 قدرت جهانی می نشینند و از حقوق ملت دفاع می کنند، نتیجه خون هزاران شهیدی است که جان خود در راه آرمان های این انقلاب فدا کردند، بنابراین وظیفه ماست تا وصیت نامه های شهدا را بخوانیم و از اهداف قیام آن ها باخبر شویم.

 وی در بخش دیگری سخنان خود به دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری کوهی از اخلاص، تواضع، و مردم داری هستند و پوتین برای رفتن به دیدار ایشان هیچ گونه تشریفاتی برای خود لحاظ نمی کند.

 *وحشت دشمن از دانش هسته ای ایران

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد همچنین علت اصلی مخالفت دشمنان و 5+1 با ایران در قضیه هسته ای را به خاطر پیشرفت های هسته ای ایران دانست و افزود: آنچه باعث وحشت دشمنان است توانایی ایران در دانش هسته ای می باشد و در این زمینه تمام توان خود را به کار گرفته اند تا به هر نحوی که شده  اینگونه تبلیغ کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

*انتخابات سرنوشت ساز

حجت الاسلام میررحیمی، در پایان، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: بعد از برجام همه دنیا منتظرند که در این انتخابات سرنوشت ساز، ملت ایران چگونه عمل می کنند، لذا حضور حداکثری پایه های نظام را مستحکم تر می کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha