چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد حسین مهدوی مهر

حوزه/ رئیس جامعة المصطفی العالمیه واحد مشهد از گستردگی برنامه های در دست اقدام این مرکز خبر داد و گفت: برای نیل به این مهم باید هرچه سریع تر زیر ساخت های لازم فراهم آوشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مهدوی مهر، در جمع مسئولان دانشگاه مجازی المصطفی، به توان بالای علمی حوزه مشهد اشاره کرد و گفت: مشهد از نظر حوزوی و دانشگاهی در رتبه دوم کشور قرار دارد و حضور نهادهای حوزوی مرکز مدیریت، دفتر تبلیغات اسلامی، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و المصطفی در مشهد با دانشگاه های علوم اسلامی رضوی، فردوسی و آزاد اسلامی، بیانگر گستردگی تبادلات علمی در این شهر کهن است.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه واحد مشهد ادامه داد:  المصطفی مشهد برنامه های گسترده ای در سایه همجواری با بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تدارک دیده است  و برای نیل به این مهم باید هرچه سریعتر زیر ساخت های لازم را فراهم آوریم.

وی درباره فعالیت های دانشگاه مجازی المصطفی در مشهد نیز با بیان اینکه با توجه به ظرافت و حساسیت کار و تأکید حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، مبنی بر تقویت این دانشگاه، تمام تلاش خود را برای همکاری با دانشگاه مجازی در مشهد به کار خواهیم برد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر  همچنین به تشریح بخش ها و فعالیت های جاری در مجتمع آموزش عالی مشهد پرداخت و گفت: این مجتمع به استثنای برخورداری از پایگاهی تحت عنوان دانشگاه مجازی، فشرده و چکیده ای از سازمان نمای المصطفی در قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha