پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قیام ۱۹ دی قم

حوزه/ امام جمعه کلاردشت گفت: بصیرت مردم ما ریشه در قیام ۱۹ دی ماه سال ۵۶ قم دارد بطوریکه مردم ایران در برابر حکومت پهلوی بخاطر هتک حرمت به اسلام و علماء اسلام ایستادگی کرده و اجازه ندادند به حیثیت اسلام خدشه وارد شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مقیسه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه الزهرا(س) کلاردشت گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در محاسبات مادی خویش و شناخت از ملت ایران و انقلاب اسلامی دچار اشتباه بزرگ  شده  و  میلیاردها دلار هزینه کردند که این نظام را متزلزل نمایند، ولی تمام تلاش هایشان بی فایده بوده است.

وی در ادامه با تاکیدبراینکه بصیرت مردم ما ریشه در قیام 19 دی ماه سال 56 قم دارد گفت:  مردم ایران در برابر حکومت پهلوی بخاطر هتک حرمت به اسلام و علماء اسلام ایستادگی کرده و اجازه ندادند به حیثیت اسلام خدشه وارد شود، هرچند که این شجاعت خود ریشه در واقعه عاشورا دارد.

امام جمعه کلاردشت با تاکید براینکه مردم ایران با وحدت و همدلی  و با خلق حماسه هایی چون 9 دی  و 19 دی از حریم اسلام ، اهل بیت(علیهم السلام) و ولایت دفاع می کنند، اشاره‌ای به وقایع جهان کرده و  تصریح کرد: امروز جهان اسلام بیشتر از هر روز دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد تا در برابر توطئه های دشمنان آسیب نبیند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز ملت ما با چشمانی باز و با بصیرت و آگاهی  و با تفکر دینی و مذهبی در صحنه حضور دارند و اجازه نمی دهند که عده ای با الفاظ به ظاهر دینی و اسلامی آنان را فریب دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha