جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت

حوزه/ نمایشگاه طلایه‌داران نقد وهابیت با مشارکت موسسات و مراکز پژوهشی در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات در افتتاحیه این  نمایشگاه در سخنانی کوتاه گفت: امیدواریم همه مراکز حوزوی با ایجاد یک همبستگی واحد به مقابله با اندیشه سلفی گری و وهابیت اقدام نمایند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی علیزاده موسوی نیز گفت: واقعیت این است که کل دنیا در حال حاضر در گیر بحث افراطی گری و تکفیری است.

دبیر همایش طلایه داران نقد وهابیت افزود: این وضعیتی که در جهان اسلام به وجودآمده به خاطر این است که دشمن به این نتیجه رسیده است که جامعه اسلامی را با بحرانی جدی مواجهه کند و هدف آنها هم از بین بردن صفوف وحدت مسلمین است.

وی اظهار داشت: جریان های تکفیری به شدت در حال هم افزایی و همفکری برای مقابله با اسلام ناب و اندیشه شیعی می باشند و از این گروه ها، قریب به 33 درصد ملیت عربستانی دارند،13درصد با واسطه با شیوخ وهابیت در ارتباط هستند،22 درصد رابطه با مراکز اصلی وهابیت شناخته نشده است

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی افزود: از سال 2009 به بعد با وجود آمدن این گروه تروریستی در فضای مجازی 33 درصد شیعه ستیزی در مصر و 37درصد آن در عربستان شکل گرفته است.

خاطرنشان می شود: این نمایشگاه از 27 دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 الی 19 در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برای بازدید علاقه مندان دایر است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha