سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبلیغ جهادی

حوزه/ مسئول دفتر مديريت و ارتباطات حوزه علميه خراسان، از فعالیت مبلغين جهادي در مناطق حاشيه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مسعود قاسمي ابراهيم آباد، با اشاره به كمبودهاي فرهنگي حاشيه شهر مشهد، گفت: كمبودهاي فرهنگي در حاشيه شهر مشهد از مقولاتي است كه توجه مسئولين را به خود جلب نموده و اين مهم نيز مورد توجه مركز مديريت حوزه علميه خراسان مي باشد.

مسئول دفتر مديريت و ارتباطات حوزه علميه خراسان با بیان این که حوزه خراسان، در كنار ساير نهادها و سازمان هاي عضو ستاد ساماندهي فرهنگي حاشيه شهر، فعاليت هاي خوبي را دراین راستا آغاز کرده است، افزود: حوزه ضمن عضويت در ستاد ساماندهي فرهنگي حاشيه شهر مشهد و ارائه فعاليت هاي متنوع در اين زمينه، تلاش مي كند عموم برنامه هاي فرهنگي خود را در مساجد و از طريق ائمه جماعات حاشيه شهر دنبال كند.

وي به فعاليت مبلغين جهادي در اين منطقه اشاره و بيان كرد: يكي از اقدامات موثر در زمينه فعاليت هاي فرهنگي در حاشيه شهر مشهد، شناسايي و سازماندهي جمع زيادي از مبلغين جهادي است كه بدون هيچ چشم داشتي در مناطق مختلف حاشيه شهر مشهد ارائه دهنده خدمات فرهنگي تربيتي مي باشند.

حجت الاسلام  قاسمي ابراهيم آباد با بيان اينكه مبلغين جهادي با تشكيل هسته هاي تبليغي و ارتباط مناسب و مستمر با مردم توانسته اند كانون هاي ديني و موثري را ايجاد نمايند، خاطر نشان كرد: برنامه هاي قراني، اعتقادي، تربيتي و خانواده از جمله اموري است كه مبلغين حوزه علميه در منطقه حاشيه شهر مشهد، به آنها مي پردازند.

مسئول دفتر مديريت و ارتباطات حوزه علميه خراسان در پایان گفت: حوزه در تلاش است با سازماندهي صحيح گروه های تبیغ جهادی، زمينه استفاده هرچه بيشتر از اين گروه هاي تبليغي را فراهم نمايد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha