جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:حجاب و عفاف نقش مهمی در تامین سلامت روانی بانوان و خانواده ها دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی امروز در همایش حجاب و عفاف  که  در سالن دکتر زرین کوب برگزار شد،  با اشاره به اینکه زنان مومن و محجبه با عفاف و خویشتن داری نه تنها به خود کمک می نمایند، بلکه موجب امنیت سلامت مردان در جامعه نیز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده و استحکام جامعه دارد، افزود:زنان با توجه به نقش همسرداری و مادری باید بیشتر به رعایت حجاب و عفاف در جامعه ملزم شوند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در تامین سلامت روحی زنان و مردان نیز نقش دارد، تصریح کرد:رعایت حجاب و عفاف علاوه بر استحکام روابط زن و مرد موجب اعتماد بین زوجین نیز خواهد گردید.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه در طول سالهای قبل از پیروزی انقلاب نیز زنان مومن و محجبه با اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در استمرار حجاب و حفظ ان تلاش وافری داشتند، یادآور شد:در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس نیز از دامان همین مادران عفیف و پاکدامن رشد یافته اند.

وی در پایان بر نقش مبلغان،فعالان فرهنگی و متولیان فرهنگی بر نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در بین آحاد جامعه خصوصا بانوان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha