یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نباید فردی که با ولایت و مقام معظم رهبری زاویه دارد و در دوران فتنه این را نشان داده و به وسیله آمریکا علامتگذاری شده است، به مجلس وارد شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، امروز  در جمع تعدادی از روحانیان، مداحان، شاعران و فعالان هیئت های مذهبی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این شهر درباره انتخابات اسفند ماه تاکید کرد: نباید فردی که با ولایت و مقام معظم رهبری زاویه دارد و در دوران فتنه این را نشان داده و به وسیله آمریکا علامتگذاری شده است، به مجلس وارد شود.

وی گفت: در این دوره باید از همه ظرفیت خود برای این منظور که چه کسی رای نیاورد و به مجلس وارد نشود، استفاده کنیم.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: اینکه در این دوره از انتخابات یک نیروی ولایی از هر گروهی به مجلس برود خوب است، ولی مهم این است آنهایی که با ولایت زاویه دارند به مجلس نروند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن می خواهد ما امام حسین(ع) نداشته باشیم، اظهار داشت: حذف دو بال سرخ و سبز یعنی شهادت اباعبدا...(ع) و انتظار فرج حضرت مهدی(عج) هدف دشمن علیه شیعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید با همه وجود برای سیدالشهدا(ع) نوکری و با ایستادگی خود از رسیدن آنها به هدف شان جلوگیری کرد، ابراز داشت: هراسی که با وجود هشت سال دفاع مقدس و رشادت شهیدان در دل دشمنان ایجاد شده، جلوی نفوذ آنها را گرفته است و امروز جبهه انقلاب اسلامی تنها به ایران محدود نیست.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: دشمن برای از بین بردن بال سرخ شیعه به نفوذ نیاز دارد و ما باید با همه ظرفیت به عنوان نوکر امام حسین(ع) در مقابل این نفوذ بایستیم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای هر کاری تابلویی را به ما نشان داده است، ابراز داشت: اگر می خواهیم نوکر آن امام باشیم و هر کسی ادعای وابستگی به آن حضرت دارد، باید خود را با تابلویی که برای نوکری ارائه داده اند، تطبیق دهد.

آیت الله علم الهدی به آزادی و شهادت غلام اباعبدا...(ع) در کربلا اشاره و خاطر نشان کرد: سیدالشهدا(ع) ثابت کردند که نوکری برای ایشان به یک حرفه و فن خاص خلاصه نمی شود بلکه این امر در همه جا و به هر شکلی که اقتضا کند، باید انجام شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نوکری برای امام حسین(ع)، مقام و منسب نیست بلکه فعالیت در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، ایثار و جان دادن و... و خدمت به ارباب است.

این استاد حوزه مشهد، با بیان اینکه نوکری به این معناست که یک روز باید دانشگاه ساخت یا یک روز روضه خوان بود، گفت: نوکر باید ببیند برای خدمت به ارباب چه چیزی اقتضا می کند و همان را انجام دهد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه روضه خواندن برای اهل بیت(ع) و به ویژه امام حسین(ع)، مهمترین امری بوده که در زندگی اش اهمیت داشته است، ابراز داشت: مقام، جایگاه و سمت هایی مانند آیت ا... و... نیز در همین مسیر قرار می گیرد.

وی در ادامه به اهمیت روضه های خانگی زنانه و کمتر شدن آن اشاره و توصیه کرد: خواهرانی مانند طلاب که این آمادگی را دارند یا برادران ذاکر و مرثیه سرا می بایست مجالس خانگی را احیا کنند.

امام جمعه مشهد افزود: کاری پر برکت تر از روضه خواندن برای اباعبدا...(ع) نیست و باید آن را توسعه و گسترش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha