شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شیراز گفت : برای اولین بار نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در سفرهای استانی، مسائل و مشکلات این حوزه علمیه را بررسی می کنند.

حجت الاسلام علیرضا کاظمی راد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته و به جهت سرکشی، رفع مشکلات و بازدید از مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شیراز و آشنایی با فعالیت های اساتید، معاونین و طلاب این مجموعه، نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، در اولین دوره از سفرهای استانی روز دوشنبه 26 بهمن ماه ساعت 10 صبح از این مدرسه بازدید خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در این بازدید نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور با فعالیت های پژوهشی ، آموزشی و تهذیبی مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز آشنا و سپس مسائل خدماتی طلاب مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز اظهار داشت: امروزه رسیدگی به مسائل خدماتی طلاب و محصلین حوزوی از ضرورت ها می باشد. لذا در صورت رسیدگی و بررسی این مشکلات و توجه داشتن به آن، قطعا در پیشرفت تحصیلی، اخلاقی و تهذیبی و ...  طلاب تاثیر به سزایی دارد.

وی افزود: دل‌سوزی نسبت به طلبه و پی‌گیری مسائل شخصی زندگی او، اهتمام به پرورش طلبه به موازات آموزش آن و ...، درک کامل مشکلات طلبه و تلاش برای رفع آن، هدفمندکردن طلبه ، تقویت روحیه تعهد در طلاب و ... یکی از راه ‌های ایجاد انگیزه توسط اساتید، مسئولین حوزه علمیه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha