جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین گفت:شرکت در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر روحانیت بصیر و ولایتمدار، رمز موفقیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به این که انتخابات یکی از ارکان های مهم و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انتخابات نشان دهنده صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی و همچنین انسجام و اتحاد ملت ایران در برابر بیگانگان است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین مجلس را چراغ مسیر دولت خواند و تصریح کرد: مجلس پایگاه اساسی نظام و ملت و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: مجلس زنده، مجلسی است كه به موقع و درست قانون گذاری و نظارت کرده و در مسائل كشور و منطقه حضوری فعال و اثر گذار داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با تشریح وظایف نمایندگان مجلس ابراز داشت: نماینده مجلس باید بی عدالتی های احتمالی را در سطح منطقه پیگیری و از حق و حقوق مردم در حوزه انتخابیه خود با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع کرده و با تلاش و کوشش مضاعف از بی عدالتی و حق کشی نسبت به حقوق حقه مردم جلوگیری کند.

حجت الاسلام قدمی در ادامه اذعان داشت: توقع مردم از نمایندگان در مجلس و دولت و در هر نقطه‌ ای كه نماینده‌ ای دارند، این است كه همه‌ ظرفیت و تلاش خود را به‌كار بسته تا بتوانند آنچه را كه مورد انتظارشان است و برطبق اهداف اسلامی می باشد، در اختیار مردم گذاشته و آن را انجام دهند.

وی ادامه داد: نماینده مجلس در مقام وکیل مردم موظف به نظارت براجرای سرمایه گذاری، ایجاد کارخانجات تولیدی، تعویض و نصب مدیران دستگاه های دولتی، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری در منطقه و کشور است و حق دخالت در اجرا را ندارد، معرفی شاخص ها، توانمندی ها، ظرفیت موجود از نظر کمی و کیفی به مسئولان عالی کشوری و استانی، توسط نماینده می تواند یکی از مصداق های نظارت بر اجرای قانون باشد

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین داشتن تدین و تعبد را ضروری دانست و عنوان داشت: اگر تقوا، امانت، اخلاق، احساس مسئولیت و نشاط كار، در مجلس دیده شود، این در جامعه اثر گذار خواهد شد و در درجه‌ اول مردم را نسبت به نمایندگان مجلس علاقه‌مند، خوشبین و متعهد کرده و در مرحله بعد رفتار آن ها را به رفتار نمایندگان نزدیك تر می كند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: فردی اصلح است که دارای بصیرت در امر دنیا و منزه از گرایش به شرق و غرب و مکتب های انحرافی و دارای دید سیاسی باشد.

وی تصریح کرد: تعهد و اعتقاد به قوانین اسلام، خضوع در برابر قانون اساسی و پایبندی به ولایت فقیه از شاخصه های نماینده اصلح است و مردم نسبت به بررسی این موارد در میان نمایندگان مجلس باید اهتمام ویژه داشته باشند.

 حجت الاسلام قدمی در پایان اظهار داشت: شرکت در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر روحانیت بصیر و ولایتمدار رمز موفقیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha