شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 372808
۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کارگاه دانش افزایی اصول مدیریتی ویژه مدیران مدارس علمیه استان گلستان

حوزه/ کارگاه دانش افزایی اصول مدیریتی ویژه مدیران مدارس علمیه استان گلستان، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در ابتدای جلسه حجت الاسلام عباسعلی رضایی، معاون امور طلاب حوزه علمیه استان گلستان ضمن خیر مقدم به حاضرین با ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مدیران با اصول و مبانی مدیریتی و نحوه کار در مدارس علمیه است.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه طی 4 دوره، دو روزه برگزار خواهد شد و در پایان پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگان گواهینامه طی دوره اعطا خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین اَبرَوِش، استاد کارگاه، پیرامون کلیات مدیریت و برنامه ریزی، انواع و سلسله مراتب برنامه ریزی، مدیریت زمان، انواع و فرایند تصمیم گیری، چالش های تصمیم گیری در حوزه های علمیه، عناصر و فرایند سازماندهی، انواع واحدهای سازمانی درحوزه های علمیه و رهیافت های ساختار سازمانی به ایراد سخن پرداخت.

کارگاه تصحیح صلاة و قرائت قرآن

حجت الاسلام مراد پارسایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری کارگاه تصحیح نماز و قرائت قرآن کریم خبر داد و گفت: این کارگاه به مدت 3 روز در تمامی مدارس علمیه استان به صورت عمومی و اختصاصی برپا شد.

وی در ادامه افزود: در پایان از شرکت کنندگان در این کارگاه آزمون به عمل آمد و سطح تاثیر کارگاه بر شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha