شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از اعزام ۸۴ طلبه الیگودرزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: امسال با اختصاص سهمیه استان به مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، طلاب و اساتید این مدرسه در قالب دو کاروان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه این اعزام از ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد افزود: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان ایرانی است که با تمام توان از جان و نوامیس این مرز و بوم دفاع کردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه لرستان در بخش دیگر از این مصاحبه از اتمام ورود و ارسال اطلاعات کارت هوشمند تمامی طلاب استان به مرکز مدیریت حوزه های کشور خبر داد و تصریح کرد:در استان لرستان تمامی عملیات اجرایی اخذ کارت هوشمند برای طلاب صورت گرفته و به صورت مرحله ای طلاب کارت هوشمند خود را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام نجفی در پایان با بیان اینکه برای ۲۵۰ طلبه نو ورود مدارس علمیه استان نیز پس از دریافت کد طلبگی، به زودی مراحل اجرایی کارت هوشمند آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۵۰ طلبه نو ورود که کد طلبگی خود را دریافت نموده اند، مراحل اجرای ثبت اطلاعات کارت هوشمند آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha