جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هیئت عزاداری

حوزه/ دوره آموزش روضه‌خوانی به مدت ۵ روز، با شرکت ۱۷۰ طلبه از سوی دفتر مدیریت مدرسه علمیه مهدیه شهرستان امیدیه استان خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد چمن زادیان، مدیر مدرسه علمیه مهدیه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، با اشاره به برگزاری دوره آموزش روضه‌خوانی در این مدرسه علمیه، اظهار داشت: ازآنجایی‌که تبليغ، يكی از اصلیترين رسالتهای طلاب بوده و افزايش توان تبليغی، منوط به بهرهگيری از مهارتهای تبليغی است، لازم بود تا با اجرای این دوره، فن سخنوری و مدیحه‌سرایی آنان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در این دوره، گفت: دوره «آموزش روضه‌خوانی» به مدت 5 روز با بهره‌گیری از استادی توانمند در این زمینه برگزار شد و مباحثی همچون آموزش مرثیه‌خوانی و سبک‌های روضه‌خوانی مطرح گردید.

وی با بیان این‌که در این دوره قریب به 170 نفر از طلاب مدرسه علمیه شرکت داشتند، بیان داشت: ازآنجایی‌که این دوره، نیاز هر طلبه و روحانی است، علاوه بر طلاب، کلیه معاونان اساتید مدرسه هم حضور داشتند و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی طلاب صورت گرفت.

حجت‌الاسلام چمن زادیان، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مدرسه علمیه، تصریح کرد: حضور روحانیون در مناطق تبلیغی حاشیه شهر و روستاهای هم‌جوار، یکی از برنامه‌های اصلی مدرسه علمیه در مناسبت‌های مذهبی است که این مهم به‌صورت مستمر ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه امیدیه، اظهار داشت: طلاب جوان‌تر نیز قبل از تبلیغ رسمی در مناطق تبلیغی، فعالیت‌های فرهنگی را از مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز می‌کنند تا إن شاءالله پایه‌های تبلیغی آنها در آینده مستحکم شود.

حجت‌الاسلام چمن زادیان، در پایان همچنین از برگزاری کارگاه خانواده ویژه طلاب و همسران و خانواده‌های آنان خبرداد و گفت: إن شاءالله پس از قطعی شدن سین برنامه، زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    این که عکسش مال مراسم ماست
  • 1 IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    با چمن نژادیان صحیح است