دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

حوزه/ با معرفی تیم های برتر مسابقات ورزشی مدارس علمیه مازندران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مازندران، سومین دوره مسابقات فوتسال مدارس علمیه استان با عنوان جام فجر امروز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: در مسابقات فوتسال جام فجر مدارس علمیه استان 30 تیم ورزشی شرکت داشتند که به صورت مرحله ای با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات در پنج مرحله برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم های فوتسال شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سه منطقه غرب، شرق و مرکز استان با هم به رقابت پرداختند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پس از رقابت دوره ای تیم های شرکت کننده در این بازی ها، چهار تیم از مدارس علمیه استان به دیدار نیمه نهایی راه یافتند، بیان داشت: در نهایت تیم های فوتسال مدارس علمیه امام صادق(ع) نکا، شهید بهشتی(ره) نوشهر و مسجد جامع نکا به عنوان تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

حجت الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت روحیه معنوی و نشاط جسمی طلاب را مهم ترین هدف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: این معاونت در طول سال برنامه های منظم ورزشی را برای طلاب مدارس علمیه استان تدارک دیده که در مناسبت های خاص برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به این که دین مبین اسلام برای ورزش، اهمیت ویژه ای قائل است، تصریح کرد: چرا که ورزش، در سلامت جسم و روح و روان بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بر تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید دارند، افزود: امروز حضور جوانان سالم، بانشاط و با انرژی و با افکار سالم برای پیشرفت و سعادت جامعه ضروری است که ورزش یکی از راهکارهای تربیت جوانان سالم در جامعه است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ورزش، خمودگی و افسردگی را از جامعه دور نموده و نشاط و سرزندگی را برای آن به ارمغان می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha