پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 کتاب

حوزه/ با حضور معاونین تهذیب و تبلیغ همچنین جمعی از اساتید و فضلای حوزه های علمیه، از کتاب « سیر مطالعاتی تاریخ اسلام » رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: کتاب « سیر مطالعاتی تاریخ اسلام » به نوعی کار مشترک معاونت تهذیب، تبلیغ و مرکز تخصصی تاریخ می باشد که به همت گروهی از اساتید و محققان حوزه های علمیه زیرنظر حجت الاسلام و المسلمین مهدی پیشوائی به رشته تحریر در آمده است.

حجت الاسلام  محمود مقدّمی افزود: این کتاب با هدف ارائه و معرفی فهرستی از کتب مورد نیاز طلاب به منظور آشنایی و مطالعه جدّی تر با سیر تاریخ اسلام تهیه شده است که هر فرد طلبه با مراجعه به این کتاب می تواند به منابع ارزشمندی از متون تاریخی دسترسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شیوه ارائه شده در این کتاب، فهارس معرفی شده به سه سبک آسان، متوسط و سخت می باشد که طلاب بر حسب میزان علاقه مندی می توانند از آن بهره ببرند.

مدیرکل فرهنگی معاونت تبلیغ حوزه گفت: هر طلبه می تواند با مطالعه یک دوره از مطالب ارائه شده در این کتاب به اطلاعات ارزشمندی پیرامون تاریخ اسلام دست پیدا کند.

لازم به ذکر است، آیین رونمایی از کتاب « سیر مطالعاتی تاریخ اسلام » امروز دوشنبه ۲۴اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha