شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت معصومه(س)

مدیر نمایشگاه فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشریح ویژه برنامه های این نمایشگاه پرداخت.

ابراهیم ساده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اعلام این خبر گفت: علاوه بر برپایی غرفه های مدیریت های مختلف آستان مقدس در نمایشگاه فاطمی، ویژه برنامه هایی نیز در این  نمایشگاه فاطمی از ساعت 10:30 الی 21:30 برگزار می شود.
مدیر نمایشگاه فاطمی نخستین ویژه برنامه را روایتگری شهدا عنوان کرد و گفت: در این ویژه برنامه که صبح ها ساعت 10:30 الی 11:30 و عصر ها ساعت 18:30 الی 19:30 برگزار می شود، موضوعات سبک زندگی شهدا، شهدا و اوقات فراغت و شهدا و امام زمان(عج) ارائه می گردد.
وی درباره جشن خانوادگی در نمایشگاه فاطمی گفت: این ویژه برنامه در دو نوبت صبح ها از ساعت 11:30 الی 13 و شب ها از ساعت 20  الی 21:30 با حضور خانواده ها برگزار می شود. قرائت قرآن کریم، همخوانی گروه تواشیح، معرفی شخصیت و بیان کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خاطره گویی، گفت و گو با میهمانان ویژه و برگزاری مسابقه حضوری از بخش های این ویژه برنامه می باشد.
ساده با اشاره به برگزاری جُنگ نماز از ساعت 13:30 الی 14:30 با موضوع آموزش نماز و مسابقه حضوری ادامه داد: ویژه برنامه دیگر، شخصیت شناسی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با محورهای حضرت معصوم(س) از نگاه معصومین(ع)، بررسی زیارت نامه حضرت معصومه(س) و جایگاه حضرت معصومه(س) و نقش آن حضرت در توسعه فرهنگ دینی است که از ساعت 17:30 الی 18:30 برگزار می گردد.
وی در پایان  افزود: این ویژه برنامه ها در سالن اجتماعات نمایشگاه فاطمی برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha