جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام هادی علیه السلام

حوزه/ همزمان با شام شهادت دهمین امام همام امام علی النقی(ع)، نمایه سیره علمی و عملی این اختر تابناک امامت و ولایت در فضای مجازی با ۳۳ مطلب خواندنی منتشر شد.

مدیرپایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این نمایه یکی از پر مخاطب ترین نمایه های دانشنامه امام هادی(ع) می باشد که با 33 مطلب خواندنی به دامنه ی این دانشنامه با 206 مطلب افزوده شده است.

حجت الاسلام سید حسن رحمانی افزود: این مطالب عبارتند از؛ « زندگی امام علی النقی علیه السلام»، « زندگی امام علی النقی علیه السلام»، «فرهنگ جامع سخنان امام هادی»، «چهل حدیث هادوی»، «سخنان معصومین(اندرزهای درخشان از هادی امّت )»،« تفسیر قرآن در کلام امام»، «گزارشی از موسوعه امام هادی»، «مکتوبات حدیثی ائمه علیهم السلام (بخش اول)(1)» از جمله این مطالب است.

وی ادامه داد: « زمینه سازی دوره غیبت»، «فعالیتهای علمی و فرهنگی»، «امام هادی (ع) و رهبری پایگاهای مردمی»،« تلاش ها و مبارزات فرهنگی امام هادی علیه السلام»، «امام هادی علیه السلام در مصاف با انحراف عقیدتی»،«مبارزه امام هادی با غالیان»، «شمعی در برابر آفتاب(مقابله امام هادی (ع) با فرقه های منحرف عقیدتی)»، «امام و دفاع از مرزهای توحید»، «علم و دانش امام(ع)»، «فروغی از دانش امام هادی (ع)»، «نامه های امام هادی»،«مؤسس حوزه علمیه سامرا»، «امام هادی و حوزه حدیثی قم»، «امام هادی(ع)وجلوه های غدیر»، «عرضه حدیث بر امام هادی(ع)»، «حجت محوری و امام هادی»،«امنیت اخلاقی از نگاه امام هادی»، «روشهای تربیتی از دیدگاه امام» از دیگر عناوین این نمایه می باشند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه کاربران برای استفاده از این نمایه باید به دانشنامه امام هادی(ع) مراجعه کنند، اظهارداشت: « روشهای تربیتی از دیدگاه امام هادی»، «امام و اتحاد پیروان اهل بیت»، «هفت گفتار از امام هادی علیه السلام»، «پژوهشی درباره زیارتهای جامعه»، «زیارت جامعه در اینه پژوهش»، «در آستان امامان علیهم السلام»، «امام هادی و شعری که سلاح مبارزه ی او شد» از جمله دیگر عناوین این نمایه پرمخاطب است.

علاقه مندان می توانند برای مراجعه به دانشنامه امام هادی (ع) به نشانی اینترنتی ذیل و برای بهره از نمایه «سیره علمی و علمی امام هادی(ع) به نشانی اینترنتی دوم مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/Subjects/4936

http://www.hawzah.net/fa/Subjects/52993

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha