شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، با اشاره به رسالت الهی علما و روحانیت، توجه خیرین به تقویت و توسعه حوزه های علمیه را بسیار با اهمیت و ضروری خواند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در نشست اعضای مجمع خیرین استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزارشد، گفت: حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه های عالم پرور بوده که توانسته بسیاری از علما و شخصیت های برجسته حوزوی را پرورش دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به حضور طلاب و اساتید در مدارس علمیه اشاره کرد و بیان داشت: امروز فرزندان شما که علاقه مند به دروس حوزوی هستند، در این مدارس در حال تحصیل بوده، ولی از نظر امکانات رفاهی، ورزشی و درمانی باید بیشتر تقویت شوند.

وی به حضور اثر گذار خیرین در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه امروز خیرین در عرصه های مختلف از قبیل ساخت مدرسه، درمانگاه، بیمارستان و ... پیشگام بوده و امیدواریم با همکاری شما بتوانیم درمانگاه ویژه طلاب در قزوین را تکمیل کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور خیرین در عرصه های علمی، فرهنگی، خدماتی وعمرانی انکار ناپذیر بوده و اگر نیازها با نگاه خداپسندانه برطرف شود، موجب رشد وتعالی جامعه خواهد شد.

مهندس علی صادقی، رئیس مجمع خیرین استان قزوین، نیز در این نشست از آمادگی خیرین استان، جهت تعامل و همکاری بیشتر با حوزه علمیه قزوین خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha