پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ امروز انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی و حساسی قرار دارد که عبور از آن، یاری تمام دلسوزان را می‌طلبد و این مهم، تنها درسایه پرچم ولایت و اجتماع در آن رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی باصدور پیامی ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در انتخابات  اظهارداشت: در این 4 دهه عمر انقلاب هر فرصتی پیش آمده تا ملت ایران آزمایش شوند فراتر از انتظار ظاهر شده و صحنه‌هایی تصویر کرده‌اند که همگان مات و مبهوت عظمت این ملت شده‌اند. البته از شما انتظاری کمتر از این هم نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: حضور پرصلابت شما در انتخابات دهم اردیبهشت ماه نشان از بصیرت و همراهی شما داشت. فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته شد و یاوه گویی های دشمن سمت و سوی دیگری پیدا کرد. این بار بهانه ای دیگر و تاکتیکی دیگر تا شاید شما ملت عزیز را از پای فرو نشاند؛ اما زهی خیال باطل، ملت آب دیده ایران، هر روز محکم‌تر از قبل، مسیر انقلاب را طی می‌کنند.

وی درادامه ضمن تبریک به  منتخبین مجلس دهم بیان داشت: شما خود بهتر می دانید که انقلاب در پیچ تاریخی و حساسی قرار دارد که عبور از آن یاری تمام دلسوزان را می‌طلبد که اتفاق نخواهد افتاد، مگر در سایه پرچم ولایت و اجتماع در آن.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: اکنون که رقابت ها به پایان رسیده، فارغ از جناح و قومیت همگی دست در دست هم دهید و در راه اعتلای استان بکوشید. اکنون باید همه ولی نعمتان که همان مردم انقلابی هستند از وجود شما بهره گیرند و ثمره ایستادگی خود را بچشند.

وی نمایندگان و منتخب استان در مجلس دهم را خطاب قراد داد و گفت: درد معیشت و گذران زندگی عده ای از هم استانی های عزیز را از پا انداخته، دستگیرشان باشید و با تلاش در رفع مشکلات قانونی راه اندازی مجتمع های تولیدی نیمه تعطیل و بعضاً تعطیل استان، فضای کسب و کار را در استان رونق بخشید. تلاش نمایید موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک استان بیش از پیش به مسئولان ملی شناسانده شود تا ظرفیت های سرمایه گذاری در استان بر همگان مشخص گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha