چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدویت

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) داراب، از برگزاری آزمون حضوری سیر مطالعاتی مهدویت و اتمام دوره اول این کارگاه ها، به همت معاونت پژهش این حوزه علمیه خبر داد.

خانم معصومی، مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) شهرستان داراب در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس به فعالیت خود در راستای آزمون سیر مطالعاتی مهدویت اشاره کرد و گفت: به همت معاونت پژوهش این حوزه علمیه، آزمون حضوری سیر مطالعاتی مهدویت با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کسب معارف مهدویت در راستای فرهنگ سازی اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی با همکاری بنیاد مهدویت وآینده پژوهی ویژه طلاب این حوزه برگزار و به کار خود پایان داده است.

وی افزود: طرح سیر مطالعاتی مهدویت از اوایل آذرماه سال گذشته به صورت یک دوره 6ماهه شروع و در ابتدای هر ماه بسته های آموزشی شامل کتاب،جزوه آموزشی،لوح فشرده در اختیار شرکت کنندگان قرار می گرفت.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) داراب اظهار داشت: آزمون حضوری با حضور 65 نفر از شرکت کنندگان در طرح از جمله کارکنان  این مدرسه علمیه، اساتید، طلاب در حال تحصیل و فارغ التحصیل و اعضای کانون پژوهش این مدرسه برگزار گردید.

وی در پایان، تصریح کرد: کسانی که در این آزمون بتوانند امتیاز لازم را کسب نمایند، علاوه بر گواهینامه مبنی بر گذراندن دوره، می توانند جهت ارتقاء سطح آموزش خود در دوره 6ماهه دوم که به صورت تخصصی برگزار می گردد، شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha