شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  معبودی قزوین

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوزه انقلابی، تصریح کرد: پاسدار دین و انقلاب باید دارای روحیه انقلابی گری، بصیرت و ظلم ستیزی باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، شامگاه یک شنبه، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه،  در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه محسنیه قزوین، گفت: امام حسین (ع) مظهر شجاعت و رشادت و همچنین اسوه تواضع بودند و پاسداران و همه آحاد باید از آن حضرت الگو گیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان این که امام حسین (ع) به همه انسان های آزاده جهان آموختند که باید در برابر ظلم و جور ایستاد، ابراز داشت: امروز جوانان ایران اسلامی با توسل به ائمه معصومین(ع) و رشادت و شجاعت در برابر توطئه ها ی دشمنان، با اقتدار از اسلام، انقلاب و این خاک مقدس دفاع کرده و می کنند.

وی به تقارن روز پاسدار با سالروز ولادت سیدالشهدا(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات سپاه پاسداران این است که روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نام نهاده شده است وامروزهمه پاسداران همان مسیر ابا اعبدالله(ع) را طی می کنند.

حجت الاسلام معبودd به خصوصیات پاسداران اشاره کرد و بیان داشت: اولین خصوصیت یک پاسدار دین و انقلاب این است که دارای تدین و روحیه انقلابی گری، بصیرت و ظلم ستیزی باشد، این خصوصیات باید در حوزه های علمیه بیش از همه متجلی گردد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره  به منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوزه انقلابی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه های علمیه نیز باید همین روحیه را داشته باشند تا دشمنان نظام نتوانند به راحتی نفوذ کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha