پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت‌الله دستغیب

حوزه/ نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اهل بیت(ع) کشتی نجات بشریت هستند و اگر کسی سوار این کشتی شود در امن و امان است و در غیر این صورت غرق می شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب (ع) در دیدار جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق تهران، با اشاره به جایگاه والای حضرت احمد بن موسی (ع) اظهارداشت: ولایت پذیری و امانت داری حضرت احمدبن موسی(ع) نسبت به برادرشان امام رضا(ع) نشان از شخصیت والای این امامزاده جلیل القدر است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که قرآن، کلام خدا است و اصل و اساس دین است، گفت: خداوند به همراه قرآن، میزان که پیامبر (ص)، اهل بیت ( ع ) و عترت هستند را فرستاده و همه موظف هستند عقاید و اعمال خود را با سیره اهل بیت(ع) هماهنگ کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع ) با بیان اینکه  پیامبر (ص ) راه را نشان داند و میزان را تعیین کردند، افزود: اهل بیت(ع) کشتی نجات بشریت هستند و اگر کسی سوار این کشتی شود در امن و امان است و در غیر این صورت غرق می شود، بنابراین در جامعه نیاز به تربیت مبلغان و راهنمایان برای روشنگری در میان مردم احساس می شود.

براساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع )، وی خطاب به مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: شما در یک مرکز آموزش عالی مهم که با تلاش آیت الله مهدوی کنی(ره) پایه و اساس آن بر تقوا بنا نهاده شده، مشغول به کار و درس هستید، و باید قدر این فرصت را بدانید.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha