جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش معاونین امور طلاب مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از صدور کارت هوشمند برای همه طلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش معاونین امور طلاب مدارس علمیه خوزستان، پیرامون بررسی عملکرد یک ساله معاونین، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی همچون «شناخت نقاط ضعف و بررسی راهکارهای ارتقاء وضع موجود»، «شهریه»، «تسهیلات ازدواج»، «تغذیه»، «مجوز خروج از کشور» و... مطرح و بررسی شد.

حجت‌الاسلام کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان نیز در این همایش به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: صدور کارت هوشمند برای طلاب خوزستانی، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در این زمینه و صدور بیش از 1500 مجوز جهت خروج طلاب از کشور در اربعین حسینی، تنها بخشی از کارهای این معاونت در سال 94 بود.

وی با اشاره به واریز شهریه آیت‌الله موسوی جزایری به کارت هوشمند طلاب، گفت: تا پیش‌ از این، شهریه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به صورت دستی در اختیار طلاب قرار می‌گرفت، اما با تدابیر صورت گرفته، إن شاءالله از سال تحصیلی آینده این شهریه به صورت متمرکز در کارت هوشمند طلاب واریز می‌شود.

بر پایه این گزارش، در این همایش همچنین آموزش‌های لازم جهت ارتقاء مهارت‌های شرکت‌ کننده گان در رابطه با سامانه "نجما" ارائه شد و علاوه بر آن نیز برنامه‌های آینده معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، برای آنان تشریح گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    تو قم که کلا تعطیل شده . قم که مرکزه به خاطر بودجه نتونستن کارت بزنن وای به حال ما