سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو - مدیر حوزه خواهران قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت: امروز یکی از راه های نفوذ دشمن و تهدید مبانی دینی و اخلاقی، فضای مجازی است که در اختیار دشمن قرار دارد ، لذا مبلغان باید به این فضا توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین رضا کاظم لو، امروز در جمع مردم شهر اقبالیه که در مسجد امام حسین (ع) برگزارشد، به تهدیدات دشمنان علیه ارزش های انقلاب اسلامی وجوانان اشاره و گفت: باید در شرایط امروز تهدیدات دشمنان را به خوبی شناخته وبه موقع عمل نماییم و کیفیت دفاع ودفع متجاوزین را به خوبی یاد بگیریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، به نفوذ دشمنان علیه مبانی اسلامی اشاره و بیان داشت:علما وطلاب به لحاظ وظیفه ذاتی خودشان نگهبانان مرزهای شریعت هستند و باید مرزهای اسلامی را به خوبی شناخته و بتوانند شبهاتی که  با اصل اسلام در تعارض  می باشد را به خوبی بشناسند و برای مردم و جوانان نیز پاسخ کافی دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تهدیدات امروز فضای مجازی است که دشمنان از این طریق می خواهند عقاید اخلاقی واسلامی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهند که وظیفه امروز علما وروحانیت این است که این فضای مجازی را به خوبی شناخته و از آفات و نفوذ دشمن به مردم اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو به تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با دقت و هوشیاری در رابطه با فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی آنقدر امروز برای کشور با اهمیت است که حتی مقام معظم رهبری در رابطه با آن بیان نمودند که اگر بنده رهبر نبودم ،حتما مسئولیت فضای مجازی را به عهده می گرفتم که این نشان دهنده اهمیت دادن به این موضوع مهم می باشد.

وی ضمن توصیه به طلاب جهت فراگیری فضای مجازی اظهار داشت: لازم است طلاب به صورت صحیح وارد فضای مجازی شده و برای حملات دشمن برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در پایان افزود: خوشبختانه حوزه علمیه خواهران دوره های مختلفی به صورت تخصصی، جهت آشنایی با فضای مجازی برگزار نموده که باعث آشنایی بیشتر طلاب، اساتید و مدیران با این مقوله شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha