جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبد، خدمت به مردم را فرصتی برای حوزویان دانست و گفت: دارا بودن روحیه گذشت و ایثار در محیط حوزه، فضا را برای رشد اخلاقی و معنوی طلاب فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، رؤیا دهقانی، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد، در نشست معاونان این موسسه، با تسلیت سالروز ضربت خوردن امام علی (ع)، گفت: عملکرد هر مدرسه علمیه به ویژه در بخش خواهران باید به صورت منسجم باشد و رفتار مدیر و کادر مدرسه باید قابل الگوبرداری برای طلاب و دیگر همکاران باشد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد ادامه داد: جایگاه حوزه فرصتی برای خدمت به مردم است و دارا بودن روحیه گذشت و ایثار در محیط حوزه، فضا را برای رشد اخلاقی و معنوی طلاب فراهم می کند.

وی در خصوص  افزایش رشد علمی و فرهنگی و به ویژه رشد پژوهشی طلاب، اظهار کرد: «خلاقیت»، «ریسک پذیری» و« نوآوری» باید در یک مدرسه علمیه مطرح باشد و برای رسیدن و تحقق آن گام برداشته شود.

دهقانی به صرفه جویی در هزینه ها و دقت در برنامه ریزی ها را خواستار شد و افزود: داشتن مدرسه علمیه خوب و موفق را هدف خود قرار دهیم تا رشد معنوی و اخلاقی ایجاد شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha