جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ششمین جشنواره السفیر

حوزه/ ششمین جشنواره فرهنگی السفیر برای بزرگداشت سالروز ورود مسلم بن عقیل به شهر کوفه و با هدف حمایت از نیروهای بسیج مردمی عراق در شهر کوفه آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح روز شنبه 1 مرداد ششمین جشنواره فرهنگی السفیر توسط تولیت مسجد کوفه در این مسجد و با شعار کوفه، حماسه گذشته و امید آینده برگزار شد.

این جشنواره برای بزرگداشت روز پنجم شوال سالروز ورود مسلم بن عقیل به کوفه به عنوان فرستاده امام حسین(ع) برگزار می شود هدف دیگر از این جشنواره نیز حمایت از نیروهای بسیج مردمی و امنیتی در جنگ با داعش می باشد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره دکتر مطصفی سلمان شبر تولیت مسجد کوفه گفت:  از حجم مسئولیتی که بر دوش ما قرار گرفته آگاهیم و از وجود جنگ افروزان داخلی و خارجی عراق با خبریم و می دانیم که آنها لحظه ای در چپاول ثروت های ما درنگ نمی کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا از برگزاری این فعالیت های فرهنگی توسط ما جلوگیری کنند و به خیال خود چرخه آگاهی و فرهنگ و پیشرفت را در عراق متوقف کنند اما باید بدانند که مردم عراق با تمام توان خود آماده اند تا با پرداخت هر هزینه ای به راه خود رد تعالی فکری و انساین و فرهنگی ادامه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha