چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع حامیان شیخ عیسی قاسم

حوزه/ جانشین رئیس المصطفی ضمن محکومیت اعمال ظالمانه رژیم آل خلیفه در مواجهه با آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: جامعة المصطفی ضمن صدور بیانه و اعلام انزجار نسبت به عمل غیر انسانی و خود سر آل خلیفه، اجتماع عظیمی را با حضور طلاب و فضلا برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، صبح امروز در آغاز سومین روز اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی، با بیان این که مواجهه جهان اسلام با مصیبت ها، تنها مختص این دوران نیست، گفت: تاریخ جهان اسلام از همان دوران حیات مبارک نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار(علیهم السلام) در فراز و نشیب های گوناگون با مشکلات و مصیبت های مختلف مواجه بوده است.
وی با اشاره به این که جامعة المصطفی به عنوان مجموعه ای تأثیرگذار در جهان اسلام، از مصیبت های استکبار ساخته بی بهره نیست، خاطرنشان کرد: در عصر کنونی رویارویی تمام کفر در مقابل تمام اسلام عینیت بیشتری یافته و احساس می شود که در دوران کنونی از یک سو جبهه تمام عیار ظالمانه و از سوی دیگر مظلومانه با یکدیکر مواجه شده اند.
جانشین رئیس جامعة المصطفی بر بهره مندی جهان اسلام از نصرت الهی در مواجه های ناجوانمردانه، اشاره نمود و یادآور شد: امیدواریم در رویارویی های عصر نوین که در قالب های متعدد پیگیری می شود، پیوسته نصرت الهی همه مظلومان عالم را شاهد باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، به عنوان نعمت و برکت خاص الهی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: عمق اهمیت نعمت الهی ولایت فقیه در جوامعی که با نعمت ولایت فاصله دارند، به خوبی قابل درک و مشاهده است.
وی ضمن تأکید بر ادامه راه نورانی امام خمینی(ره) در سایه رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: نظام اسلامی همواره با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر همه مشکلات پیش رو فائق آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در بخش پایانی سخنان خود ضمن محکومیت اعمال ظالمانه رژیم آل خلیفه در مواجهه با آیت الله شیخ عیسی قاسم، خاطرنشان کرد: جامعة المصطفی ضمن صدور بیانیه و اعلام انزجار نسبت به عمل غیر انسانی و خود سر آل خلیفه، اجتماع عظیمی را با حضور طلاب و فضلا برگزار خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha