جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه هنری

حوزه/ آستان قدس علوی به مناسبت عید غدیر، اقدام به برگزاری مسابقه ای در زمینه آثار هنری با موضوع غدیر خم نموده و در اطلاعیه ای از تمام هنرمندان برای مشارکت دعوت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، آستان قدس علوی به مناسبت عید بزرگ غدیر، اقدام به برگزاری مسابقه ای بزرگ در زمینه آثار هنری با موضوع غدیر خم نموده و در اطلاعیه ای از تمام هنرمندان برای مشارکت دعوت کرده است.

مسئول این برنامه با بیان این که این اولین مسابقه از نوع خود می باشد که آستان قدس علوی (ع) برگزار می کند گفت این مسابقه شرایط خاصی دارد و جوایزی ارزنده برای منتخبین در نظر گرفته شده است

وی در تبین شرایط مسابقه گفت: طرح ها و آثار باید در قالب هنر های اسلامی ارائه گردد همچنین باید در بردارنده پیام و نمادی زیبا از عید بزرگ غدیر باشد.

وی افزود این آثار خطاطی باید جدید بوده  و قبلا در سایت های اینترنتی نمایش داده نشده باشد. آثار باید بسیار با کفیت بوده و در اندازه های (10 *40 سانتی متر) افقی و (40 در 60 سانتی متر) عمودی باشد.

برای این مسابقه 14 جایزه ارزنده به عدد 14 معصوم (ع) در نظر گرفته شده که دارای ارزش مادی و معنوی و متبرک شده به مرقد امیر المومنین می باشند از جمله این جوایز می توان به پرچم حرم مبارک و سنگ های این حرم مقدس و برخی محصولات این مرکز مانند نهج البلاغه و ... در کنار جوایز مادی اشاره کرد.

هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی Advertising.ali16@gmail.com  تا تاریخ 25 ذی القعده مطابق با 29/ آب/2016 ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha