سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسینیه راس رمان بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه حمله نیروهای وابسته به اوقاف جعفری بحرین به حسینیه "راس رمان" و تغییر قفل های این حسینیه بدون اطلاع دادن به هیئت امنای آن را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه حمله نیروهای وابسته به اوقاف جعفری بحرین به حسینیه "راس رمان" و تغییر قفل های این حسینیه بدون اطلاع دادن به هیئت امنای آن توسط این اداره را محکوم کرد.

در بیانیه ائتلاف آمده: این حمله نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای اداره اوقاف جعفری در مورد حمایت از شیعیان و در راستای جهت گیری های نظام آل خلیفه علیه شیعیان و حمله به هویت آنها می باشد.

ائتلاف از مردم بحرین خواست با قاطعیت در برابر این گونه تجاوزها و گردن کشی های نظام آل خلیفه نسبت به حسینیه ها و اماکن مقدس بایستند.

اوقاف شیعیان بحرین نهادی در بحرین است که گرچه نام شیعه را به همراه دارد اما در موضع گیری های خود جانب آل خلیفه و نظام ظالم بحرین را رعایت می کند و در انقلاب مردم بحرین نیز علاوه بر اینکه هیچ سهمی نداشته، بلکه علیه علمای بحرین نیز موضع گیری کرده و به تازگی هنگامی که علمای بحرین در اعتراض به ظلم و ستم آل خلیفه نسبت به شیعیان بیانیه دادند، اوقاف شیعیان به جای حمایت از علما با بیان اظهاراتی تعجب برانگیز مدعی شد شیعیان بحرین از تمام حقوق قانونی و ملی خود برخوردار هستند! و این اداره تمام مساجد و حسینیه ها را کاملا زیر نظر دارد.

اوقاف شیعیان همچنین مدعی شد شیعیان زیادی در ادارات دولتی بحرین مشغول به کار هستند و هیچ تبعیضی علیه شیعیان وجود ندارد و از پروژه اصلاحات بزرگ نظام آل خلیفه تعریف و تمجید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha