سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اساتید

حوزه/ استاد حوزه علمیه ایلام با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، بر ضرورت توجه بیش از پیش به تهذیب توأم با تحصیل اشاره کرد و گفت: اساتید باید علاوه بر تدریس، به تهذیب طلاب نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  محمد اعلم فریدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه، گفت: حوزه، علما و روحانیون ملجاء و پناهگاه و مورد اعتماد مردم هستند و در مسیر خدمت به جامعه قدم بر می دارند.

وی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی بی منت مسئولان به مردم، تصریح کرد: مسئولان و کسانی که با مردم سر و کار دارند، باید مواظب باشند و بدانند که طناب حساب و کتاب مسئولیت بر گردن آنهاست.

استاد حوزه علمیه ایلام در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، بر ضرورت توجه بیش از پیش به تهذیب توأم با تحصیل اشاره کرد و گفت: اساتید باید علاوه بر تدریس، به تهذیب طلاب نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فریدی با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب عالم و توانمند، ابراز داشت: علما با دین و دیانت مردم سر و کار دارند، لذا باید طلاب به گونه ای تربیت شوند که پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha