جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات علمی طلاب حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر اجرایی چهارمین مسابقات علمی حوزه از رقابت ۱۸۴ طلبه نخبه از سراسر کشور در این مسابقات خبرداد.

محمد جواد فتاحی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»گفت: چهارمین دوره مسابقات علمی حوزه های علمیه با هدف ترغیب و تشویق طلاب جوان در زمینه علم آموزی و شناسایی استعدادهای حوزه و... در قم در حال برگزاری است.

وی افزود: افتتاحیه این مسابقات علمی از  19 شهریورآغاز شد و تا  بیست و دوم این ماه در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می شود؛ شرکت کنندگان این مسابقات در رشته ادبیات و فقه و اصول شرکت کردند که در دو رشته اخیر شرکت کنندگان در سه سطح 1 تا 3 با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات علمی حوزه های علمیه بیان کرد: این مسابقات به همت معاونت آموزش حوزه های علمیه در حال برگزاری است و روال انتخاب افرادی که در این دوره شرکت کرده اند نیز به این شکل است که این افراد در بخش مدرسه به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که در این بخش 8هزار نفر شرکت کردند؛ سپس بعد از مرحله شهرستانی در بخش استانی تعداد این نفرات به بیش از 2هزار نفر رسید و سپس در بخش ملی، تعداد این نفرات به 184 نفر رسید که البته شرکت کنندگان این دوره شامل مدارس سفیران و بلند مدت هستند.

وی گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات روز 22 شهریورماه از ساعت10 تا 12 در دفتر آیت الله العظمی  صافی با حضور مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی و برخی از مدیران مدارس استان ها برگزار می شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha