شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ مسئول هماهنگی امور آموزشی مراکز تخصصی حوزه یزد گفت: مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید رشته های تخصصی، پنج شنبه ۲۵شهریور در یزد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید رشته های تخصصی در استان خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه روز پنج شنبه 25شهریور ماه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین کلباسی مدیر مراکز تخصصی حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین سبحانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت، در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی به رشته های تخصصی حوزه یزد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سه رشته تخصصی «امامت»،«حقوق و قضای اسلامی» و «تفسیر و علوم قرآن» در یزد مشغول به فعالیت هستند.

مسئول هماهنگی امور آموزشی مراکز تخصصی حوزه یزد خاطرنشان کرد: در رشته تخصصی امامت برای سطح سه سال گذشته و امسال جمعاً 55نفر می باشند، رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی که سال گذشته 16نفر و امسال نیز 34 پذیرش شده که در سال تحصیلی جدید به تحصیل خواهند پرداخت، البته در این رشته به علت وجود متقاضی زیاد، یک  کلاس هم در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فیاضی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآن نیز که برای نخستین بار در استان یزد پذیرش آن انجام شده، 20نفر به طور رسمی و 12 نفر بصورت آزاد در کلاس ها به تحصیل می پردازند.

انتهای پیام/خ 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha