جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عزاداری شیعیان بحرین کنار منزل شیخ عیسی قاسم

حوزه/جبهه معارضان رژیم آل خلیفه در بیانیه ای تصریح کرد: مسئولیت ملی ایجاب می کند تا رژیم حاکم بحرین از حاکمیت و استقلال کشور محافظت کند نه اینکه آن را به چراگاه نظامیان و نیروهای بیگانه و پایگاه استعمار تبدیل کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه معارضان رژیم آل خلیفه گفت: رژیم بحرین همچنان از ابزار و ساز و کارهای شکست خورده اش استفاده می کند و به اشکال بسیار وقیحانه به محاکمه وطن، موجودیت شیعه، واجبات و شعائر اسلام که همزمان با حمله به فریضه خمس و جرم انگاری آن انجام می گیرد، ممانعت از برگزاری نماز جمعه و هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم روی اورده است؛ همه اینها بیانگر اخلال در اولویت های ملی از سوی رژیم آل خلیفه است.

این تشکل انقلابی با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه به قوانین داخلی و بین المللی هیچ پایبندی ندارد ابراز داشت:‌ مسئولیت ملی ایجاب می کند تا رژیم حاکم از حاکمیت و استقلال کشور محافظت کند نه اینکه آن را به چراگاه نظامیان و نیروهای بیگانه و پایگاه استعمار تبدیل کند. نظام حاکم باید از امنیت، دین و شعائر مردم حمایت کند و حافظ کرامت آن ها باشد، نه اینکه برای مسکوت گذاشتن و ممانعت از مطالبه حقوق سیاسی و برای تدوام حکومت دیکتاتوری و فاسد خود، ملت را هدف حملات خود قرار دهد.

جبهه مخالفان بحرینی، محاکمه آیت الله عیسی قاسم را محاکمه وطن و موجودیت شیعه دانست و خاطر نشان کرد: رژیم خلیفه تلاش می کند تا عبادات، واجبات و شعائر را جرم محسوب کند و چهره اسلام و فقها و علمای آن را مخدوش سازد.

این بیانیه همچنین تاکید کرد: محاکمه موجودیت شیعه به اتهام دریافت خمس، جسارت به اسلام، هدف قرار دادن کشور، سرپوش گذاشتن بر حقایق است.

این تشکل انقلابی اجتماع مسالمت آمیز پیرامون بیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را ستود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha