جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه شهرستان زهان خراسان جنوبی

حوزه/ حجت اسلام اسماعیلی با اشاره به مشکلات حوزه علمیه زهان، به زلزله سال ۷۶ در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع سبب تخریب حوزه این شهرستان و متعاقب آن، فراموشی وعده های مسئولان در این زمینه شد.

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه شهرستان زهان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت، برگزاری نمایشگاه ویژه 15 شعبان، برگزاری برنامه در 9 دی ماه هرسال، اعزام به سفرهای زیارتی مشهد و راهیان نور و.... از مهمترین برنامه های  حوزه زهان بوده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان زهان، حضور شبانه روزی اساتید در کنار طلاب را لازم دانست و ادامه داد: استفاده از اساتید متخصص، استفاده از ظرفیت ها و تبلیغ علمی، حضور شخصیت های موفق در  حوزه در کنار طلاب شهرستان و ... سبب رشد و بالندگی طلاب خواهد شد.

حجت اسلام اسماعیلی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه علمیه زهان، به زلزله سال 76  در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع سبب تخریب حوزه علمیه این شهرستان و متعاقب آن، فراموشی وعده های مسئولان در این زمینه شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان زهان ادامه داد: حوزه این شهرستان، قدیمی ترین حوزه های استان و کتابخانه آن، قدیمی ترین کتابخانه است.

حجت الاسلام اسماعیلی، کمبود نیروی انسانی را، از مهمترین مشکلات حوزه های علمیه شهرستان ها و به ویژه زهان دانست و گفت: افرادی که برای خدمت در مناطق محروم می آیند در حقیقت"ایثارگر"هستند و نشان دهنده روحیه جهادی و انقلابی روحانیون استان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha