سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فرهنگ غرب پایه های دینی و ارزشی جامعه به ویژه جوانان را متزلزل و سست خواهد کرد، گفت: باید با گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه، نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست با فعالان عرصه دینی و فرهنگی استان با اشاره به این که جوانان کشورمان تشنه معارف دینی و انقلابی هستند، تصریح کرد: با توجه به تلاش های نظام سلطه در زدودن هویت دینی نسل جوان کشورمان، اما شاهدیم نسل جوان و انقلابی کشورمان همچنان در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب حضور دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که برنامه‌های دشمنان دین، نابودی کامل ارزش‌های دینی و فرزندان این مرز و بوم است، ادامه داد: متأسفانه امروز شبکه های ماهواره ای به صورت شبانه روزی در حال ساخت برنامه های خانمان سوز هستند که از بین بردن هویت دینی نسل جوان را نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که راه نجات از فتنه‌ها مراجعه به آیات و روایات است، بیان داشت: هیچ حزب و قدرتی اقتدار امروز را برای ما نیاورده است، بلکه این امر مرهون قرار گیری ذیل پرچم قرآن، اسلام و اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به این که همه هجمه‌های گسترده غرب به منظور تضعیف ارزش‌های دینی در کشور خلاصه شده است، گفت: میزان تلاش و سرمایه‌گذاری دشمنان در این عرصه هر روز با شیوه‌ای جدید دنبال می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نسل جوان جامعه ما گروه هدف دشمنان نظام اسلامی هستند، افزود: متأسفانه هجمه های فرهنگی نظام سلطه جذاب و تأثیر گذار به نسل جوان ما ارائه می شود.

وی با بیان این که باید نسل جوان جامعه را بیشتر با معارف دینی آشنا کنیم، تصریح کرد: اگر معارف اهل بیت(ع) به خوبی در میان جوانان ما نهادینه شود، نقشه های شوم و مذبوحانه نظام سلطه به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استکبار جهانی پس از بیش از سه دهه شکست در برابر ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی، امروز شیوه ای جدید را برای مقابله با ارزش های دینی ملت ایران در پیش گرفته است، تصریح کرد: آنها با راه اندازی جنگ تلاش می کند تا مانع از رسیدن این نظام اسلامی به اهداف بلند مدت آن شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه جامعه امروز از مفاهیم ارزشمند دینی فاصله گرفته است و همین موضوع معضلات و مشکلات بسیاری را به وجود آورده است، تصریح کرد: جامعه دینی برای رهایی از این بحران ها تنها باید به معارف دینی و اهل بیت(ع) روی بیاورد.

وی با بیان این که فرهنگ غرب پایه های دینی و ارزشی جامعه ما را متزلزل و سست خواهد کرد، افزود: باید با گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه، نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن واکسینه کنیم.

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: تقویت فرهنگ دینی جامعه اسلامی، مشکلات جامعه راکاهش می دهد واگر بتوانیم بابرنامه ریزی صحیح نوجوانان وجوانان را بیشتر بامسائل دینی آشنا کنیم از فرهنگ های غربی دورمی شوند.

وی با بیان اینکه تخریب مبانی دینی با سرعت صوت انجام می‌شود، اما فعالیت های فرهنگی و مذهبی بسیار کند انجام می‌شود و این به خاطر کمبود اعتبارات فرهنگی است، رسیدگی به این مسئله مهم را خواستار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ماهواره از یک طرف، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از یک طرف و از سوی دیگر شبیخون فرهنگی دشمن جامعه  اسلامی را به شدت مورد هجمه قرار داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha