شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 397344
۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
  تربیت مربی

حوزه/ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی از میان طلاب برادر و اساتید و فارغ الحصیلان حوزه، برای هفتمین دوره آموزشی تربیت مربی مهدویت پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدجعفرموسوی نسب، درباره برگزاری این دوره گفت: مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگی مهدویت و تربیت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در رشته تخصصی مهدویت، از میان طلاب و فضلای حوزه خراسان رضوی در سطح تربیت مربی ثبت نام می کند.

مدیر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی ادامه داد: حداقل اتمام پایه ششم حوزه، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی از جمله شرایط پذیرش این دوره است.

وی به مزایا و امتیازات این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: اعطای گواهی پایان دوره، معرفی و اعزام به مراکز علمی و تبلیغی، ازعام به همایش های مهدوی و... تدریس در آموزش های کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدوی شرایطی است که تلاش کرده ایم برای دانش پژوهان معارف مهدویت فراهم کنیم.

وی بابیان اینکه کتاب 200 پرسش و پاسخ معارف مهدویت ، کتاب آزمون برای داوطلبان هفتمین دوره است، افزود: از 5آبان ماه جاری ثبت نام هفتمین دوره معارف مهدویت آغاز شده است و تا 17 آبان ماه ادامه خواهد داشت، همچنین آزمون 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طلاب و فارغ التحصیلان حوزوی  در مشهد می توانند برای ثبت نام، در ساعت اداری به آدرس خیابان مدرس، ساختمان نهضت سوادآموزی، طبقه اول مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره05132226437 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha