شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ وداع طلاب اهوازی با هشتمین شهید روحانی مدافع حرم

حوزه/طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، در یازدهمین روز از آبان ماه ۹۵، با چشمانی اشک‌بار و قلب‌هایی مالامال از حزن و اندوه با حجت‌الاسلام محمد کیهانی، هشتمین شهید روحانی مدافع حرم خوزستان وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با ورود پیکر پاک شهید مدافع حرم، حجت‌الاسلام محمد کیهانی به اهواز، که شب گذشته از فرودگاه بین‌المللی این کلان‌شهر صورت گرفته، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، صبح امروز با این شهید والامقام وداع کردند.

این آیین با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر علما، فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه اهواز انجام شد.

امروز طلاب اهوازی، با طنین دل‌نشین حجت‌الاسلام شحیطاط، چنان در سوگ هم حجره‌ای‌شان گریستند که گویی همین دیروز بود با او بر سر یک کلاس نشسته بودند.

 سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بخش دیگری از این مجلس با برکت و حسینی بود که وی بیان سخنانی پیرامون طلاب مدافعان حرم پرداخت و اظهار داشت: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، همواره ثابت کرده‌اند که پیشتاز و جلودار مردم در نبرد با دشمن، چه در عرصه فرهنگی و چه در عرصه جنگ سخت هستند.

وی تصریح کرد: امروز اگر اجازه نبرد به طلاب خوزستانی داده می‌شد، حوزه‌های علمیه محل اعزام این مجاهدان در راه علم و دانش قرارگرفته و این مهم نشان‌دهنده عشق و علاقه شدید شما به مبارزه با استکبار جهانی است.

سرانجام پس از سخنان امام‌جمعه موقت اهواز و چنددقیقه‌ای سینه‌زنی، روحانیون اهوازی،  پیکر هم حجره‌ای‌شان را بر دوش گرفته و بعد از طواف در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) آن را در اتومبیل ویژه حمل شهید گذاشته تا او را راهی شهر و دیار خود «اندیمشک» کنند.

لازم به ذکر است، مراسم وداع مردم شهیدپرور اندیمشک با روحانی شهید، حجت‌الاسلام کیهانی، امروز ساعت ۲۰ در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک و مراسم خاک‌سپاری نیز ۸ صبح روز چهارشنبه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha