جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از تشکیل انجمن علمی اساتید در این مدرسه خبر داد

خانم صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون قریب به ۲۰ استاد در این مدرسه به یکصد و ۱۳ طلبه سطح ۲، علوم حوزه را آموزش می دهند، گفت: برای پیشبرد کیفیت برنامه های آموزشی در این مدرسه انجمن علمی اساتید ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این انجمن، اساتید راهکارها و نظرات خود را برای ارتقاء کیفیت آموزش دروس ارائه می دهند، ابراز داشت: این انجمن تا پایان سال تحصیلی در مدرسه فعال است.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با بیان اینکه طلاب باید هدف خود را از تحصیل در حوزه مشخص کنند، افزود:طلاب با در نظر گرفتن برنامه تبلیغی می توانند مروج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

باقری با اشاره به اینکه بانوان طلبه باید با بهره گیری از دانش خود و با در نظر گرفتن جامعه مخاطب در هر زمانی برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) تلاش کنند، ادامه داد: بانوان مبلغ نقش تربیتی و فرهنگی در جامعه دارند، لذا باید به خوبی از این نقش صیانت نمایند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان نقش بی بدلیلی در خنثی نمودن توطئه‌های دشمن علیه خانواده دارند تصریح کرد:امروز خواهران مبلغ باید با انجام رسالت تبلیغی خود به استحکام بنیان خانواده کمک نمایند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در پایان با بیان این که تهذیب نفس در بین طلاب یکی از راههای تبلیغ اثرگذار است گفت:خواهران مبلغ باید برای بانوان جامعه الگوی عملی اخلاقی بوده و با حضور در جمع دختران جوان مروج فرهنگ حجاب و عفاف باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha