جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 400131
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
حجت الاسلام فیروز گرج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد با تاکید بر تقویت فعالیت های پژوهشی طلاب گفت: مباحثه از ضروریات طلبگی و از راه های تقویت بعد پژوهشی طلاب است.

حجت الاسلام فیروز گرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ به فعالیت های طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت اشاره کرد و گفت: طلاب این مدرسه در راستای نیل به اهداف خود که تبلیغ دین الهی می باشد طبق برنامه ریزی مدرسه از زمان نماز صبح بیدار و مشغول مناسک دینی و بعد از آن برای شروع روزی پر از شور و نشاط به ورزش صبحگاهی در مدرسه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد ادامه داد: طلاب پس از انجام ورزش صبحگاهی با صرف صبحانه ، به فعالیت های آموزشی خود از ساعت 7:30 الی 11:30 می پردازند و سپس برای نماز ظهر و عصر آماده شده و بعد از آن نیز عصر ها از ساعت 15الی17 یا به کلاس رفته و یا به مباحثه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد با تاکید بر تقویت فعالیت های پزوهشی طلاب گفت: مباحثه از ضروریات طلبگی  و از راه های تقویت بعد پژوهشی طلاب است.

وی خاطر نشان کرد: در این میان برای خروج از یکنواختی و همچنین استفاده طلاب از تجربیات بزرگان ، با دعوت از علمای استان، فرصت  استفاده از تجربیات آنها را در اختیار طلاب قرار می دهیم و یا با بازدید از برخی مراکز ، طلاب را با نحوه کار و فعالیت آنها آشنا می کنیم.

حجت الاسلام گرج در پایان اظهار داشت: لازم به ذکر است در طول سال تحصیلی با برگزاری مسابقات متنوع دینی، علمی و فرهنگی فضای سالم رقابت را در بین طلاب ایجاد می کنیم.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha