پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماداگاسکار

حوزه/ دوره آموزشی نظام تربیتی اسلام ویژه اساتید در نمایندگی جامعه المصطفی(ص)۹ در ماداگاسکار برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دوره آموزشی نظام تربیتی اسلام ویژه اساتید جامعه المصطفی(ص)، به مدت شش ماه و هر هفته دوساعت تنظیم شده است.

گفتنی است؛ در این دوره آموزشی ضمن تعریف تربیت، نظام تربیتی و مفاهیم مرتبط با تربیت؛ به مبانی جهان شناختی این مقوله مهم اشاره می شود.

همچنین سمینار آشنایی با مبانی توسعه سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره) با مشارکت دانش آموختگان جامعه المصطفی(ص) و با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار برگزار شد.

معرفی انقلاب اسلامی و ریشه های آن و نیز ارائه مدل های حکومتی مختلف در عصر کنونی و تعریف جایگاه امام از منظر حکومت اسلامی از مهمترین مباحث ارائه شده در این سمینار بود.

تحلیل وضعیت فعلی ایران اسلامی و روابط ایران و ماداگاسکار از مهمترین مسایل مطروحه در این سمینار علمی چهارساعته بود که در حاشیه دوره های آموزشی دانش آموختگان جامعه المصطفی(ص) در نمایندگی ماداگاسکار انجام شد.

لازم به ذکر است؛ دانش آموختگان جامعه المصطفی(ص) در سومین اجلاس فارغ التحصیلان المصطفی(ص) در ماداگاسکار بیش از شش دوره چند ساعته که در مجموع بیش از شصت ساعت آموزشی بود حضور داشتند.

این دوره ها به منظور دانش افزایی دانش آموختگان و پیگیری ادامه روند آموزشی ایشان همه ساله برگزار و مدرک پایان دوره با ثبت میزان ساعت حضور به شرکت کنندگان اعطا شد.

شایان ذکر است؛ اختتامیه سومین اجلاس دانش آموختگان نمایندگی جامعه المصطفی(ص) در ماداگاسکار با حضور بیش از یکصدنفر در هشت عنوان آموزشی و در قالب سه گروه برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha