پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 401360
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
شورای قضایی مصر

حوزه/ نبیل صادق دادستان کل مصر طی حکمی «محمد عبد الله نصر» را که ادعا کرده که حضرت مهدی منتظر (عج) است به دادگاه امنیت کشور ارجاع داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» نبیل صادق دادستان کل مصر طی حکمی «محمد عبد الله نصر» را که ادعا کرده که حضرت مهدی منتظر (عج) است به دادگاه امنیت کشور ارجاع داد.

رسانه های مصری تصریح کردند که عمرو عبد السلام وکیل دادگستری حکم بازداشت و احضار "نصر" را صادر کرده و سپس وی را به بیمارستان بیماری های روانی برای معاینه و بررسی قوای عقلی وی، تحویل داد. هم چنین از وی به اتهام سوء استفاده از دین در ترویج برخی افکار برای شبهه انداختن در اعتقادات اسلامی و فتنه انگیزی در میان عامه مسلمانان بازجویی و بازرسی به عمل آمد.

شایان ذکر است که "نصر" در اواخر ماه گذشته در صفحه فیسبوک خود ادعا کرده بود که وی " حضرت مهدی (عج)" است و شیعیان و اهل سنت را به بیعت با خود فراخوانده بود.

هم چنین وی در یک برنامه تلویزیونی گفت که او این با کار تلنگری زده تا امت اسلامی بیدار شوند و مدعی شد: احادیثی که از حضرت مهدی (عج) صحبت می کنند، همه ی آن ها ضعیف هستند و مستند نیستند!

شیخ شوقی عبد اللطیف سخنگوی وزارت اوقاف مصر، بعد از این که «نصر» ادعای مهدویت کرده بود، خواستار انتقال وی به بیمارستان بیماری های روانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha