چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام زمان(عج)

حوزه/ معاون آموزشی حوزه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ گفت: مهدی شناسی و شناخت مولفه های انتطار ظهور امام زمان(عج) بهترین راه مبارزه با استکبار و حمایت از مظلوم است.

حجت الاسلام جواد همتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت انتظار فرج امام مهدی(عج) و رابطه آن با استکبار ستیزی، اظهار داشت: مهدی شناسی در عصر کنونی تاثیر اساسی و مهمی در استکبار ستیزی و کمک به مستضعفان عالم دارد.

معاون آموزشی مدرسه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ،با اشاره به وظایف منتظران ظهور، تصریح کرد: شناخت امام و ارتباط با حضرت یکی از وظایف منتظران است، داشتن معرفت حقیقی شرط اساسی است، همچنین باید بدانیم امام کیست و چه حقی برگردن ما دارد و تنها عاملی که باعث می شود از امام فاصله بگیریم، انجام گناه است.

وی افزود: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن صبر و پایداری کردیم و در مقابل فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی و مقاومت داشته ایم، امروز هم در برابر تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان استواری کرده و هراسی نداریم، چرا که پایداری در مقابل دشمنان تنها راه پیروزی و نشانه مبارزه با استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha