جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام و المسملین غلامرضا شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم

حوزه/ اجرای طرح معتمد محله دارای با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و حوزه های علمیه، آثار و برکات ارزشمندی در راستای ریشه کنی ناهنجاریهای اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شریفی امروز در همایش نقش ائمه جماعت و مبلغین در کاهش ناهنجاریهای اجتماعی » افزود: قوه قضائیه و نیروی انتظامی همکاری‌های خوبی را برای برگزاری برنامه‌ها با حوزه دارند و امیدواریم که این همکاری ها با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان قم ادامه داد:همچنین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را در مساجد شروع کردیم که در این برنامه‌ها از ظرفیت نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای بحث روشنگری استفاده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی با اشاره به برگزاری طرح معتمد محل با محوریت مسجد افزود: این طرح را در استان قم برگزار کردیم و برگزاری طرح معتمد، خیرات و برکات زیادی را داشته است و امیدواریم که این طرح ادامه داشته باشد و اشکالات طرح معتمد مسجد در آینده کاهش یابد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای بحث روشنگری در فضای عمومی به خصوص مساجد پای کار هستند و برگزاری برنامه‌های روشنگری در مساجد اثر خودش را گذاشته است و امیدواریم که این برنامه‌ها در آینده هم ادامه پیدا کند و اثرگذار باشد.

وی به نقش روحانیت در این معضل اجتماعی اشاره کرد و گفت: وظیفه حوزه علمیه و قوه قضائیه است که با ناهنجاری‌های اجتماعی مبارزه کنند، چرا که یکی از معضلات کنونی جامعه ناهنجاری‌های اجتماعی است و وظیفه حوزه علمیه و قوه قضائیه است که با این ناهنجاری‌ها مبارزه کند و برای کاهش و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی چاره اندیشی داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه افزود: امیدوارم که برگزاری گردهمایی نقش ائمه جماعات، شروعی برای یک حرکت در جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد و چنین حرکتی می‌تواند که رشد جامعه را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha